Liebherr ICNc 5123 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNc 5123 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e**********@u********* 18-08-2024
Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Heel blij met onze nieuwe koel/vriescombinatie. Werkt uitstekend en mooi en zorgvuldig ingebouwd door Expert Wisker IJmuiden.

r**********@c********* 13-08-2024

Uiterst tevreden over onze Liebherr ICNC 5123

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Nadat onze Miele koel/vriescombinatie 23 jaar zonder mankementen dienst heeft gedaan besloten dat het tijd werd voor een nieuw apparaat. Onze keuze is op de Liebherr ICNC 5123 gevallen.
Doordacht design met logische ergonomische indeling, keurig afgewerkt en fluisterstil.
Daarbij de soft-close deuren met gasveer is ideaal, zo blijven de deuren nooit te lang openstaan.
Op het heldere display zie je meteen wat de status is van de koel/vries combi. Eenvoudig te bedienen.
Het inbouwen is met de meegeleverde handleiding en YouTube-video een fluitje van een cent.
Kortom, een degelijk en gebruiksvriendelijk product.
Tevreden met onze keuze voor Liebherr!

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Ergonomisch design
  • Eenvoudig te bedienen
  • Softclose deuren
  • Helder display

Hylke Sneek 09-08-2024

De perfecte Koel/Vries inbouwcombinstie

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Waarom viel onze keus op de Liebherr Koel/Vriescombinatie ICNc 5123-22? Ten eerste moest hij zéér Energiezuinig moest zijn. C. Verder moest hij No-Frost zijn. Geluidsstil was ook belangrijk. Ik keek meteen bij twee topmerken. En dat waren Bossch en Liebherr. De indeling van het koelgedeelte vond mijn vrouw erg belangrijk. Al snel kwam deze combinatie in beeld. Liebherr geeft bovendien als enige 8 jaar garantie!!!
We hebben hem nu 2 weken in gebruik. En we zijn er zo blij mee. Je trekt hem open, en dan meteen valt je de uitstekende Ledverlichting op. Deze ledlamp zit vooraan op de bovenkant. De metalen versteviging op de bovenkant van de lades, ook zoiets waar over is nagedacht. Nu veel minder kwetsbaar immers. In de deur kunnen 1.5 liter flessen in worden gezet. En meteen zie je die perfecte indeling om alles in te ruimen. Tussen de Easy Fresh lade en de lade erboven leg ik precies 7 flesjes bier neer. Heerlijk koud daar onderin. Perfecte plek!! Alsof ze dit hebben bedacht. En dan hoe de deuren dicht gaan. Soft-Close noemt Liebherr dit. Nou je doet de deur dicht, en laat hem dan los. Vanzelf wordt ie dan zachtjes gesloten. Je hoort de motor eigenlijk helemaal niet. Staat ie wel aan, vroeg ik mij steeds af... Jullie zien, we zijn héél erg tevreden met de keus die we bewust hebben gemaakt voor deze Koel/Vriescombinatie van Liebherr.

Ps. We hadden eerst in onze oude vrieskast een vriesgedeelte met 2 grote lades en een smalle lade daarboven.
Helaas kun je voor die maat alleen combinaties kopen die Low-Frost zijn. We waren behoorlijk teleurgesteld. Maar in de winkel Mensonidus in Sneek werd goed meegedacht omdat we echt No-Frost wilden hebben. Dat kan alleen met drie grote ladenuitvoering namelijk. Omdat nu de twee buitenste deuren aan elkaar vast zijn gemaakt kon nu toch deze prachtige Liebherr koel/vrieskast worden ingebouwd. We trekken nu het hele koel en vries gedeelte tegelijk open.
Een tip van Mensonidus Sneek. Nu dus wel No-Frost!!!! We zijn daar zo blij mee. Top dus!!!
...

Pluspunten

• No-Frost
  • Energiezuinig
  • Zeer stil
  • 8 jaar garantie
  • Perfecte indeling+Softclose vd deuren

FamKik 08-08-2024

Echt een aanrader

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Tot nu toe zijn we ontzettend blij met deze koelkast. Een hele praktische indeling. Er is echt over nagedacht. De groente la is mooi groot en de ruimte is optimaal benut. Er zitten meerdere standen op. Deze hebben we nog niet allemaal uitgeprobeerd, maar gaan we zeker nog doen. Wat wij wel heel fijn vinden is het No Frost systeem. Nooit meer je diepvries ontdooien, dat is toch wel echt ideaal. De koelkast is ook super stil. De soft close deuren zijn echt ideaal. Je hoeft hem niet meer dicht te duwen, maar hij gaat vanzelf. Ook het geluidje en knipperende lampje zijn wel makkelijk als de deur te lang open staat. We hebben hem nog niet heel lang in ons bezit, maar zijn er tot op heden heel erg blij mee. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Het is een wat duurdere koelkast, maar je krijgt er ook veel voor terug. Er is echt over nagedacht over deze koelkast. Alle ruimtes zijn optimaal benut. Alles werkt soepel. Kortom, heel tevreden.

Pluspunten

• No Frost
  • Optimaal benutte ruimte
  • Soft Close deuren

j**@c******** 05-07-2024

Mooi, maar niet geschikt voor gezinnen

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Ik heb sinds twee weken een inbouw koelvriescombinatie van Liebherr ( ICNC5123). Ziet er prachtig uit. Heb altijd een Liebherr gehad, nooit problemen mee gehad. Pluspunten: het aparte vershoudvak en de flessenhouder. Minpunt: er kan veel minder in dan in mijn oude losstaande Liebherr. Zeker in de vriezer. Een grote pizzadoos past er helaas niet in.

Rene 17-06-2024

Zeer goede koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Voor Liebherr gekozen vanwege zeer goede ervaringen in het verleden. Apparaten zijn stil, zuinig en gebruiksvriendelijk. Overzichtelijke indeling en ook nog eens mooi om te zien.

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • degelijkheid
  • mooi design

e********@g******** 15-06-2024

Liebherr Koelvriescombinatie

Mooie, degelijke koelvriescombinate.
Softclose deuren en no frost functie zijn erg fijn.
De indeling met extra lade in de koelkast is ook praktisch.
De lades van de diepvries zijn wat ondieper omdat de motor erachter geplaatst is.
Nog maar een paar dagen in bezit eerste indruk is goed.

Pluspunten

• Softclose
  • No Frost
  • Extra lade

Minpunten

• Bakjes in de deur zitten hoger
  • Diepvries lades zijn ondieper

b*******@g******** 08-06-2024
Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Voor koelkasten/koelvrieskasten kun je beter een Liebher merk nemen want dat is de Rols Royce van de koelkasten merken plus extra de extra langere garantie. Plus de softclose deuren zeer fijn. We kunnen weer jaren er mee doen.

Top merk koelvrieskast Liebher.

t***************@h********** 06-06-2024

Koel/vrieskast inbouw

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Ik had een nieuwe koelkast nodig en toen ik hier naar informeerde bij de lokale witgoed dealer Neeleman. Adviseerde zij deze koelkast.
Ik heb al een liebherr koelkast in de schuur en ik ben er zeer tevreden over.

Deze koelkast voldoet aan al mijn eisen en is zeer solide en goed.
Tevens komt hij met een aantal handige hulpstukken

Pluspunten

• Goed
  • Ruim
  • Zeer snel vriezen en koelen

a**********@z******* 02-06-2024
Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

We hebben deze inbouwkoelkast gekocht vanwege het energielabel C en op advies van de leverancier.

h*************@p******** 28-05-2024

Goed product

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Goed in te delen koelgedeelte met goede verlichting en zeer geluidsarm

Toegevoegde summiere gebruiksaanwijzing in meerdere talen had korter gekund in de vorm van een simpel A4tje in het Nederlands omdat je via QRcode uitgebreidere info kunt downloaden. Nu feitelijk onnodig veel drukwerk bijgevoegd.

r**************@i********* 10-05-2024
Geschreven voor: Liebherr ICNc 5123 Plus

Onze oude Liebherr ijskast had 27 jaar goede dienst gedaan en was aan vervanging toe. We hebben gekozen voor de ICNc 5123 en die bevalt ons prima. Volkomen geluid stil, energie zuinig, overzichtelijke vakken, goede verlichting en de deur die automatisch sluit. Kwaliteit en duurzaamheid komen bij Liebherr samen.